برنامه دانلود از یوتیوب Snaptube-VIP-v5.18.0

برنامه دانلود از یوتیوب
برنامه دانلود از یوتیوب Snaptube-VIP-v5.18.0

برنامه دانلود از یوتیوب

SnapTube (MOD, VIP Unlocked/AD-Free)

با این برنامه به راحتی میتوانید ویدیوهای موجود در یوتیوب را با کیفیت های متفاوت دانلود کنید.این برنامه با حجم کمی که دارد از قدرت بالایی برخوردار بوده و ویژگی های متنوعی دارد.این برنامه به راحتی می تواند جایگزین برنامه پیشفرض دستگاه شما برای دیدنویدیوهای موجود در یوتیوب شود.

بهترين اپ استور رايگان ايرانی

در قسمت توضیحات همین پست اطلاعات بیشتری در مورد این برنامه مشاهده خواهید کردهمین طور میتوانید با مراجعه به سایت مرجع اطلاعات و نسخه های جدید این برنامه کاربردی راملاحظه و دانلود نمایید.لینک مستقیم دانلود برای اندروید و همچنین لینک دانلود از اپ استور در بخش دانلود آماده بارگزاری میباشد.

 

 

امکانات و ویژگی های برنامه  YouTube Downloader HD Video:

نصب واتساپ واتوسی آیفون

دانلود ویدمیت

  1. فایلهای MP4 با رزولوشن های متفاوت قابل دریافت هستند: می توانید از کوچکترین سایز با ۳۶۰ پیکسل تا کیفیت HD با ۷۲۰ پیکسل را دانلود کنید.
  2. دانلود مستقیم فایل های MP3: به راحتی می توانید هر فایل صوتی MP3 را از یوتیوب دریافت کنید. نیاز به هیچگونه کدینگ یا پلاگ این اضافه وجود ندارد. آن را در دستگاه خود ذخیره کرده و هر زمان که خواستید به آن گوش کنید.
  3. جستجوی ویدیوها با استفاده از کلمات کلیدی آنها: ویدیو ها را جستجو کرده و به راحتی ویدیو مورد نظر خود را بیابید.
  4. کشف ویدیو های جدید: در دسته های مد نظر خود، به دنبال ویدیوهای جدید گشته و ویدیوها و موزیک های مورد نظر خود را از آن دانلود کنید.
  5. مدیریت ویدیوهای دانلودی:  دانلود ها را کنسل، متوقف یا ادامه دهید. ویدیوهایی که دیگر به آنها نیازی ندارید را پاک کنید و تمامی ویدیوهای دانلودی را به صورت یکجا مدیریت کنید .برنامه دانلود از یوتیوب

برنامه دانلود از یوتیوب

برنامه دانلود از یوتیوب

اندروید

دانلود مستقیم Snaptube-VIP-v5.18.0

دانلود مستقیم Snaptube-VIP-v5.19.1.51

آیفون-آنلاین دانلودر

نسخه آنلاین دانلودر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه