دانلود برنامه Briar 1.3.5 مسنجر امن بدون نیاز به اینترنت

دانلود برنامه Briar
دانلود برنامه Briar 1.3.5 مسنجر امن بدون نیاز به اینترنت

دانلود برنامه Briar مسنجر امن بدون نیاز به اینترنت

دانلود نرم افزار briar

در صورتی که به اینترنت دسترسی نداشته باشیم میتوانیم از برنامه های مسنجری استفاده کنیم که مبتنی بر سرورهای متصل شده از طریق بلوتوث یا وافای هستند و از جمله این برنامه ها میتوان به برنامه Briar اشاره نمود که مختص اندروید ساخته شده است البته کاربران آیفون نیز میتوانند برنامه چت آفلاین bridgefy را از سایت جدا دانلود نمایید.

همچنین بخوانید:

دانلود bridgefy برنامه چت بدون اینترنت برای آیفون

اپلیکیشن FireChat اپ فایر چت

briar messenger چت بدون اینترنت

دانلود برنامه Briar

اگر اینترنت قطع باشد، پیام ها حتی می تواند با وای فای یا بلوتوث نیز تحت شرایط نامطلوب انتقال پیدا کند. این مسنجر می تواند با تور همگام سازی شود تا از اطلاعات شما به شکل کامل محافظت کند. اکنون در حالت افقی نیز به مشکل بر نمیخورید و قادر به استفاده از برنامه تحت هر شرایطی خواهید بود. این نرم افزار نوین، برای بیش از ده هزار بار دانلود شده است و توانسته رضایت نسبی کاربرانش را کسب کند. محیط برنامه ساده و به دور از پیچیدگی می باشد. Briar امتیاز 4.1 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است و با به کار گیری شبکه ای متفاوت از انتقال پیام ها، توانسته نسبت به دیگر مسنجر ها ایمن تر شود. این برنامه را می توانید بر روی اندروید 4.0.3 به بالا اجرا کنید.

دانلود برنامه Briar

دانلود برنامه briar

Briar به جرات یکی از امن ترین مسنجر های ارائه شده برای اسمارتفون ها به شما می رود. شما می توانید پیام های خود را در هر موقعیتی ایمن کنید. این نرم افزار برای ژورنالیست ها، و دیگر افرادی که می خواهند در بستری امن بدون شنود به گفت و گو بپردازند توسعه داده شده است. بر خلاف دیگر برنامه های سنتی مسنجر که پیام ها در شبکه ای مرکزی مورد تبادل قرار می گیرد، این برنامه به هیچ شبکه متمرکزی اتکا نمی کند و پیام ها به شکل مستقیم بین کاربران همگام سازی می شود.

دانلود برنامه briar

دانلود مستقیم ورژن 1.3.5

دانلود با حجم 30 مگابایت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه