آموزش جیلبریک آیفون-Jailbreak 2021

آموزش جیلبریک آیفون
آموزش جیلبریک آیفون-Jailbreak 2021

آموزش جیلبریک آیفون

در این مقاله دو روش برای جلبریک آیفون با کامپیوتر را آموزش میدهیم برنامه ای برای همه مدلهای آیفون که به صورت خودکار گوشی اپل شمارا Jailbreak میکند به همراه دانلود برنامه در ادامه همراه باشید.

فرایند قفل‌شکنی Jailbreak آی‌اواس

قفل‌شکنی فرایندی برای از بین بردن محدودیت در سیستم عامل آی‌اواس هست، به رغم بهره‌گیری از قابلیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در دستگاه‌هایی که از این (آی‌اواس) بهره‌گیری می‌کنند از قبیل :آیفون آیپاد تاچ و آی‌پد و همچنین نسل دوم اپل تی وی، قفل‌شکنی اجازه دسترسی به فایل‌های سیستمی ریشه آی‌اواس و همچنین مدیریت و دانلود برنامه‌های اضافی و موضوعاتی که از طریق فروشگاه اپل استور قابل دسترس نیست را فراهم می‌کند.

قفل‌شکنی نوعی بهبود در افزایش کارکرد دستگاه است. (بهره‌گیری بهتر و بیشتر از قابلیت‌ها)

نام (قفل‌شکنی) برمی‌گردد به اصطلاح بیرون آوردن دستگاه از زندان خودش (رفع محدودیت‌ها) که یک واژه فنی مورد بهره‌گیری در سیستم عامل‌هایی به سبک Unix است. برای مثال زندان‌های فری‌بی‌اس‌دی (یک پیاده‌سازی از تکنولوژی مجازی‌سازی در سطح سیستم‌عامل). آیفون و آیپاد و آی‌پد قفل‌شکنی شده هنوز می‌توانند از اپل استور و آیتونز و قابلیت تماس بهره‌گیری کنند. (قفل‌شکنی مشکلی برای این قابلیت‌ها ایجاد نمی‌کند) بازگرداندن این دستگاه‌ها با آیتونز قفل‌شکنی را از بین می‌برد.

دلایل قفل‌شکنی

آموزش جیلبریک آیفون

یکی از دلایل برای قفل‌شکنی کردن، گسترش ویژگی‌هایی هست که توسط اپل استور محدود شده، اپل قبل از ارائه و توزیع برنامه‌ها را مطابق با مجوز نامه‌ای که توسعه دهنده آی او اس ارائه می‌دهد بررسی می‌کند اگرچه دلایل آن‌ها برای ممنوع کردن برنامه‌ها محدود به ایمنی و امنیت نیست و ممکن است جلوگیری از برای تفسیرهای خودسرانه باشد. برای دسترسی به این لسیت از برنامه‌های ممنوع کاربران باید از قفل‌شکنی بهره‌گیری کنند. برای دور زدن فیلترینگ ویژگی‌های اپل، قفل‌شکنی اجازه دانلود و بهره‌گیری از برنامه‌هایی رو می‌دهد که مورد تأیید اپل نیست. از قبیل: برنامه‌های سفارشی‌سازی مورد بهره‌گیری برای تغییر رابط کاربری.

شمارمو سیو داره؟تلگرام

روش اول نصب جلبریک به واسطه آلت استور ALTSTORE

آموزش جیلبریک آیفون

در قدم اول لازم است که نرم افزار آیتونز و آیکلود را از طریق لینک‌های زیر برای سیستم ‌عامل خود دانلود و نصب نمایید.

آموزش جیلبریک آیفون

دانلود نرم افزار آیتونز برای ویندوز

دانلود مستقیم آیتونز از سرورهای سایت جدا

دانلود آیکلود با لینک مستقیم

سپس نسخه مخصوص سیستم عامل خود از نرم افزار AltStore را از این لینک دانلود کنید.

Jailbreak iOS 13.5 با استفاده از Unc0ver و نصب Cydia

نحوه نصب آلت استور آموزش جیلبریک آیفون

برای پشتیبان گیری از گوشی آیفون خود از این برنامه استفاده کنید.

نکته های مهم برای جلبریک با آلت استور

  1. غیر فعال کردن قفل گوشی از تنظیمات
  2. قرار دادن روی حالت هواپیما
  3. وصل بودن اینترنت کامپیوتر (در صورتی که بعد از نصب آلت استور گوشی را از کامپیوتر جدا کنید برای نصب uncover اررور خواهد داد)

نصب alt store روی ویندوز:

۱- آخرین نسخه ویندوز AltStore را از وب سایت رسمی آن دانلود نمایید.

نکته بسیار مهم آموزش جیلبریک آیفون

هنگام نصب uncover روی گوشی اتصال کابل usb را قطع نکنید چون آلت استور به وسیله سرور متصل به ویندوز کار میکند بعد از نصب uncover میتوانید کابل را جدا کنید

آموزش جیلبریک آیفون

۲- فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید. (Extract)آموزش جیلبریک آیفون

۳- فایل Setup را اجرا نمایید و AltStore را نصب نمایید.

۴- آیفون خود را با کابل به کامپیوتر متصل نمایید.

۵- از Notification Area (کنار تاریخ و ساعت) برنامه Install AltStore را باز کنید و سپس Install AltStore را انتخاب نمایید و از منو باز شده روی اسم آیفونتان بزنید.

آموزش جیلبریک آیفون

آموزش جیلبریک آیفون

۶- از شما اطلاعات اپل ایدی خواسته می‌شود که می‌توانید اپل آیدی اصلیتان را وارد نمایید یا یک اپل آیدی دیگر بسازید برای این کار و وارد نمایید. پس از گذشت یک تا چند دقیقه، برنامه AltStore روی آیفون شما نصب می‌شود.اموزش نصب جیلبریک

۷- پس از نصب، آیکون AltStore به صفحه اصلی آیفون شما اضافه می‌شود. به Settings -> General -> Device Management مراجعه نمایید و روی اپل آیدی خود بزنید.

آموزش جیلبریک آیفون

۸- روی آیکون آبی رنگ Trust [اپل آیدی شما] بزنید و از پنجره پاپ آپ باز شده Trust را انتخاب نمایید. حالا پروسه نصب AltStore به پایان رسیده و باید به سراغ نصب ابزار جیلبریک unc0ver با AltStore برویم.آموزش جیلبریک آیفون

۹- در آیفون خود با مرورگر سافاری به آدرس unc0ver.dev بروید و از صفحه باز شده روی گزینه Download بزنید. از پنجره پاپ آپ باز شده مجددا Download را انتخاب نمایید.

آموزش جیلبریک آیفون

۱۰- زمانی که دانلود تمام شد، دانلود منیجر سافاری را باز کنید و روی فایل دانلود شده ضربه بزنید.

آموزش جیلبریک آیفون

۱۱- از صفحه باز شده روی آیکون به اشتراک گذاری در سمت راست بالای صفحه بزنید. از بین گزینه‌ها Copy to AltStore را انتخاب نمایید.

آموزش جیلبریک آیفون

۱۲- برنامه AltStore شروع به باز کردن فایل دانلودی شما می‌کند، در قسمتی که از شما اپل آیدی خواسته شد، همان اپل آیدی بالا را وارد نمایید و سپس روی Sign In بزنید.

آموزش جیلبریک آیفون

آموزش جیلبریک آیفون

۱۳- زمانی که پروسه به اتمام برسد، شما برنامه unc0ver را در لیست اپلیکیشن‌های خود مشاهده می‌کنید.

آموزش جیلبریک آیفون

۱۴-آیفون خود را به حالت هواپیما _Airplane mode_ ببرید.

آموزش جیلبریک آیفون

۱۵- به صفحه اصلی آیفون خود برگردید و برنامه unc0ver را باز کنید و سپس روی گزینه آبی رنگ Jailbreak بزنید و سپس Ok را انتخاب نمایید.

آموزش نصب نرم افزار روی آیفون بدون جیلبریک

آموزش جیلبریک آیفون

آموزش جیلبریک آیفون

۱۶- بعد از اینکه آیفون شما ریستارت شد، مجدد برنامه unc0ver را باز کنید و گزینه Jailbreak را انتخاب نمایید.جیلبریک ios 13 با ویندوز

آموزش جیلبریک آیفون

۱۷- زمانی که پروسه جیلبریک به پایان برسد با صفحه زیر مواجه می‌شوید و آیکون سیدیا هم در صفحه اصلی شما دیده می‌شود.

آموزش جیلبریک آیفون

نکته بسیار مهم آموزش جیلبریک آیفون آموزش جیلبریک آیفون

هنگام نصب uncover روی گوشی اتصال کابل usb را قطع نکنید چون آلت استور به وسیله سرور متصل به ویندوز کار میکند بعد از نصب uncover میتوانید کابل را جدا کنید

روش دوم نصب اتوماتیک جلبریک با 3UTOOLS

برنامه جلبریک اتوماتیک گوشی ایفون با نرم افزار  3Utools ساده ترین راه برای جلبریک آیفون نصب این برنامه روی ویندور میباشد.

آموزش جیلبریک آیفون

با استفاده از این نرم افزار میتوانید به سادگی گوشی آیفون خود را جلبریک کنید.

آموزش جیلبریک آیفون

برای این کار ابتدا برنامه را از این قسمت دانلود کنید

دانلود برنامه جلبریک ایفون

سپس بوسیله همین نرم افزار از گوشی خود بک آپ گیری کنید.همانند تصویر بالا به تب جلبریک مراجعه کنید و جلبریک مخصوص گوشی خود را نصب کنید.این برنامه به صورت اتوماتیک بهترین جلبریک را برای گوشی شما معرفی و دانلود میکند.آموزش جیلبریک آیفون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه