دانلود AnyDesk 2021-دانلود برنامه کنترل کامپیوتر با گوشی

دانلود AnyDesk 2021-دانلود برنامه کنترل کامپیوتر با گوشی

دانلود AnyDesk با لینک مستقیم و رایگان

برای کنترل از راه دور کامپیوتر و لپ تاپ و گوشی

دانلود anydesk  نسخه ویندوز-آخرین ورژن نسخه آیفون-دانلود anydesk اندروید

نصب واتساپ واتوسی آیفون

واتس اپ پلاس برای آيفون

بهترين اپ استور رايگان ايرانی

شمارمو سیو داره؟تلگرام

دانلودبرنامه کنترل از راه دور کامپیوتر با گوشی AnyDesk با لینک مستقیم -اندروید-اپل برنامه anydesk یکی از قدیمی ترین و مطمئن ترین نرم افزارهای اتصال از راه دور به کامپیوتر میباشد علاوه بر اتصال قابلیت کار کردن با سیستم هدف را دارد.

قبل از این برنامه TeamViewer  حرف اول را در زمینه ارتباط از راه دور داشت اما چندی پیش دسترسی به  TeamViewer توسط ایران محدود شده است و جایگزین آن میتوان anydesk را قرار داد این برنامه علاوه بر نسخه ویندوز دارای نسخه های تلفن همراه اپل و اندروید نیز میباشد که در آخر لینک های دانلود آن قرار داده میشود.

AnyDesk 4.3 Win/Mac/Linux

 

دانلود AnyDesk

دانلود AnyDesk با لینک مستقیم و رایگان برای کنترل از راه دور کامپیوتر و لپ تاپ و گوشی همانطور که اشاره شد AnyDesk یک برنامه کنترلی می باشد که توانایی کنترل از راه دور کامپیوترها را با استفاده از خطوط ارتباطی اینترنت به ما می دهد

با استفاده از این برنامه می توان بدون نیاز به حضور فیزیکی به کامپیوتر مقصد متصل شده و به طور کلی کنترل آن را بدست بگیریم.

چرا anydesk

اما تاکنون برنامه های بسیار متنوعی برای این امر طراحی و عرضه شده اند که TeamViewer یکی از معروف ترین آن ها بوده و تعداد کاربران بسیار زیادی دارد. اما چه عاملی سبب می شود که ما به جای معرفی و پیشنهاد دانلودنرم افزارهای کارآزموده و قدرتمندی مانند TeamViewer برنامه AnyDesk را معرفی کرده و پیشنهاد دانلود AnyDesk را به کاربران خود دهیم؟

نرم افزار کاربردی که به شما امکان کنترل کامپیوتر دیگر را از راه دور را می دهد.

 

 

دانلود AnyDesk

 

 

دانلود AnyDesk

AnyDesk

نرم افزار AnyDesk به کاربران کمک می کند تا جهت ارائه خدمات پشتیبانی به دوستان آشنایان و مشتریان خود از راه دور و از طریق اینترنت به کامپیوتر آنها متصل شده و مشکلات نرم افزاری آنها را رفع نمایند.نرم افزار AnyDesk بسیار کم حجم و قابل حمل نیز می باشد و برای برقراری ارتباط با سیستم مورد نظر به هیچ نوع تنظیم و پیکربندی خاصی نیاز ندارد.

اتصال کامپیوتر و تلفن همراه:

همیچنین برای برقراری ارتباط با کامپیوتر میتوانید از برنامه های مکمل آن از طریق آیفون و اندروید اقدام نمایید. شاید بتوانیم بگوییم یکی از معدود برنامه هایی است که امکان سرویس دهی در ایران را دارد و به خوبی توسط گوشی های اپل و اندرویدی پشتیبانی میشود.

بعد از نصب برنامه داخل ویندوز همانند تصویر زیر یک کد به شما میدهد که بعد از نصب برنامه بر روی تلفن همراه میتوانید با استفاده از این کد وارد پنجره ویندوز شوید. فراموش نکنید بعد از نصب حتما یک یوزر و پسورد بسازید و اجازه دسترسی عمومی را از برنامه بگیرید تا فقط خودتان بتوانید به ویندوز متصل شوید.

برای دانلود نسخه کامپیوتر -اپل-اندروید به قسمت دانلود بروید

موفق باشید

ویندوز.

دانلود نسخه 6.3.2 با حجم 3 مگابایت ( رایگان )

اندروید

دانلود نسخه اندروید از گوگل پلی

آیفون

دانلود نسخه آیفون از اپل استور

 

فراموش نکنید بعد از نصب حتما یک یوزر و پسورد بسازید و اجازه دسترسی عمومی را از برنامه بگیرید تا فقط خودتان بتوانید به ویندوز متصل شوید.

دانلود سایر پلتفرم ها از سایت اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه