بهترین تنظیمات اینترنت ایرانسل آیفون-اندروید 2021

تنظیمات اینترنت ایرانسل آیفون-اندروید
بهترین تنظیمات اینترنت ایرانسل آیفون-اندروید 2021

بهترین تنظیمات اینترنت ایرانسل آیفون-اندروید

 

آموزش تنظیمات پیکربندی ایرانسل

راهنمای کامل دریافت تنظیمات اینترنت ایرانسل
برای تنظیم اینترنت ایرانسل، نیازی نیست تا آن را روی خط خودتان فعال کنید؛ زیرا این مورد به طور پیش فرض بر روی تمام خطوط ایرانسل فعال است. برای استفاده از اینترنت پر سرعت 3G و 4G داشتن سیم کارت عادی ایرانسل کافی است. اما برای اینکه با سرعت بیشتری در نت چرخ بزنید، باید سیم‌کارت ایرانسل خودتان را به USIM تغییر بدهید. البته بهتر است قبل از آن حتما از پشتیبانی گوشی همراهتان مطمئن شوید. در غیر این صورت، باید مودم ثابت یا همراه ایرانسل را داشته باشید.

 

همچنین بخوانید:

ردیابی گوشی سرقت شده از طریق ایرانسل

بهترین برنامه چت و دوستیابی

شمارمو سیو داره؟تلگرام

بهترین تنظیمات اینترنت ایرانسل

راهنمای تنظیمات اینترنت ایرانسل

برای دریافت کد تنظیمات اینترنت ایرانسل می‌توانید از روش دستی یا اتوماتیک استفاده کنید و تنظیمات آن را با مدل گوشی هوشمند خودتان تطبیق بدهید. برای این کار یکی از روش‌های زیر را امتحان کنید:

  1.  کد دستوری USSD
  2.  دریافت تنظیمات به صورت آنلاین
  3.  وارد کردن تنظیمات به صورت دستی

راهنمای تنظیمات اینترنت ایرانسل در اندروید و آیفون

روش اول: استفاده از کد دستوری

در این روش با استفاده از کد فعال‌سازی اینترنت ایرانسل، می‌توان اینترنت را روی خط، فعال کرد. بعد از آن برنامه شماره‌گیر یا Dialler گوشی را باز کرده و کد دستوری #2*4*555* را شماره‌گیری کنید. اگر کد ussd اینترنت ایرانسل اجرا شد یک پیامک configuration message شامل تنظیمات GPRS ایرانسل به گوشی شما ارسال خواهد شد. پس از دریافت پیام آن را install یا save کنید. اگر هنگام نصب از شما pin یا رمز بخواهد، رمز 1234 را وارد کنید.

در تمام این روش‌ها، یک پیامک که شامل تنظیمات GPRS است به گوشی شما ارسال می‌شود. بعد باید آن را install یا save کنید. اگر هنگام نصب از شما pin یا رمز خواست، از رمز 1234 استفاده کنید. با وارد کردن این رمز اینترنت شما فعال می‌شود.

دریافت آنلاین تنظیمات بهترین تنظیمات اینترنت ایرانسل

روش دوم: دریافت تنظیمات آنلاین

برای استفاده از این روش، روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحه دریافت آنلاین تنظیمات اینترنت شرکت ایرانسل هدایت شوید.

دریافت آنلاین تنظیمات اینترنت ایرانسل

 

تنظیمات اینترنت ایرانسل آیفون-اندروید

 

سپس با استفاده از فرمی که در صفحه وجود دارد اینترنت همراه ایرانسل را روی شماره‌تان تنظیم و فعال کنید. بعد از اینکه وارد صفحه شدید، می‌توانید برای دریافت تنظیمات اینترنت به ترتیب زیر عمل کنید:

ابتدا شماره همراه ایرانسل خودتان را وارد کرده و دکمه ارسال رمز را بزنید. یک رمز به گوشی شما پیامک می‌شود.

بهترین تنظیمات اینترنت ایرانسل

در صفحه‌ی جدید، مجددا شماره تلفن‌تان را به همراه رمزی که به صورت پیامک دریافت کرده‌اید،‌ وارد کنید. بعد از آن در صفحه‌ نمایش داده شده، تنظیمات اینترنت ایرانسل را تیک زده و بر روی دکمه دریافت تنظیمات کلیک کنید.
پس از کمی انتظار، پیامکی زا که شامل تنظیمات است، دریافت می‌کنید. آن را Save یا Install کنید. در صورتی که برای نصب تنظیمات از شما رمزی خواسته شد از رمز 1234 استفاده کنید.
بهترین تنظیمات اینترنت ایرانسل

روش سوم: وارد کردن تنظیمات به صورت دستی

آیا من در لیست مخاطبین طرف مقابل هستم؟

استفاده از این روش در گوشی‌های مختلف یکسان نیست، برای این کار به بخش تنظیمات شبکه بروید و با استفاده از گزینه Access Point Names یک APN جدید بر طبق تنظیمات GPRS ایرانسل ایجاد کنید.

تنظیمات GPRS ایرانسل در اندروید

تنظیمات اینترنت ایرانسل آیفون-اندروید
برای دریافت تنظیمات در اندروید، مطابق این تصویر به ترتیب از چپ به راست، به تنظیمات گوشی بروید و گزینه Connections را انتخاب کنید. سپس در صفحه باز شده گزینه Mobile Networks را انتخاب کنید و بعد گزینه Access Point Names را بزنید. در نهایت بر روی دکمه Add که در بالای صفحه است کلیک کنید.

تنظیمات اینترنت ایرانسل آیفون-اندروید

راهنمای تنظیمات gprs ایرانسل در اندروید

پس از انجام این مراحل، صفحه‌ای مشابه تصویر زیر باز می‌شود. طبق تصویر زیر تنظیمات را وارد کنید. تنظیمات برای هر دو زبان فارسی و انگلیسی قابل مشاهده است.

 

دانلود بهترین برنامه چت روم

راهنمای تنظیمات اینترنت ایرانسل در اندروید بهترین تنظیمات اینترنت ایرانسل

پس از وارد کردن این دو گزینه، اینترنت گوشی شما فعال می‌شود؛ البته برای استفاده از داده روی گوشی‌تان باید آن را یک بار خاموش و روشن کنید.

دریافت آنلاین تنظیمات اینترنت ایرانسل

تنظیمات GPRS ایرانسل در آیفون

بهترین تنظیمات اینترنت ایرانسل آیفون

برای انجام تنظیمات اینترنت irancell گوشی‌تان، طبق تصویر زیر پیش بروید. ابتدا از سمت چپ به راست بر روی گزینه Cellular کلیک کنید. در صفحه جدید Cellular Data را فعال کنید و در بخش میانی صفحه بر روی گزینه cellular data network کلیک کنید. سپس در صفحه باز شده بر روی گزینه APN کلیک کرده و به صفحه مشخصات APN در گوشی آیفون بروید.

بهترین تنظیمات اینترنت ایرانسل

در این مرحله برای نام اینترنت خود روبروی گزینه APN مقدار mtnirancell را بنویسید. بعد از انجام این کار بر روی دکمه Home کلیک کنید و گوشی خود را یک بار خاموش و روشن کنید. حالا اینترنت برای گوشی آیفون شما فعال شده است و گزینه‌های اینترنت شامل E، G یا 3g و… بالای گوشی شما نمایش داده می‌شود.بهترین تنظیمات اینترنت ایرانسل آیفون

راهنمای تنظیمات اینترنت irancell در آیفون

همانطور که دیدیم، تنظیمات اینترنت irancell روی گوشی های اندروید و آیفون با هم متفاوت است. با این حال نحوه تنظیم اینترنت ایرانسل بستگی به نوع روشی دارد که از آن استفاده کنید.

در صورتی که در خصوص این آموزش و نحوه فعال سازی اینترنت ایرانسل سوال یا مشکلی داشتید، می‌توانید از بخش دیدگاه‌ها آن را با ما در میان بگذارید. در صورتی که به دنبال ارسال پیامک از طریق اینترنت هستید می‌توانید با شماره تلفن 63404-021 تماس بگیرید یا با مراجعه به صفحه تعرفه‌ها سامانه پیام کوتاه مناسب خودتان را انتخاب کنید.

 

چه کسانی شمارمو سیو دارن

بهترین تنظیمات اینترنت ایرانسل

تنظیمات خودکار سرویس 3G

برای دریافت تنظیمات به صورت خودکار ابتدا به وب سایت ایرانسل مراجعه نمایید، از طریق منوی تلفن همراه> راهنمایی> گوشی هایی با قابلیت GPRS، اطمینان حاصل کنید که گوشی تلفن همراه تان قابلیت دسترسی به اینترنت را دارا است. همچنین می توانید با کلیک بر لینک موجود، تنظیمات مورد نظر خود را دریافت کنید و یا با شماره گیری کد #6*3*130* برای ارسال تنظیمات درخواست کنید. پس از چند لحظه این تنظیمات برای شما ارسال خواهد شد و کافیست آن را در گوشی خود ذخیره کنید.

 

آموزش پیدا کردن افراد نزدیک تلگرام

بهترین تنظیمات اینترنت ایرانسل

 

تنظیمات دستی سرویس 3G بهترین تنظیمات اینترنت ایرانسل

آموزش پیدا کردن دوستان جدید در تلگرام

برای استفاده از سرویس 3G، صرف نظر از سیستم عامل گوشی (Android یا iOS) مورد نظر، لازم است تا مراحل زیر انجام شوند:

انجام تنظیمات مربوط به 3G
فعال سازی سرویس 3G بر روی گوشی موبایل

تنظیمات برای گوشی هایی با سیستم عامل اندروید

تنظیمات اینترنت ایرانسل آیفون-اندروید

مرحله اول:

مراجعه به آدرس Setting، سپس More و بعد Mobile network، گزینه Access Point Name، در نهایت New APN و وارد کردن اطلاعات زیر:

apnsettings

مرحله دوم:بهترین تنظیمات اینترنت ایرانسل

 

Setting>More>Mobile network>3G service>Network Mode

سپس Network Mode را در حالت Auto Mode قرار دهید تا مراحل فعال سازی با موفقیت انجام شود.

 

تنظیمات برای گوشی هایی با سیستم عامل iOS

برای انجام فعال سازی سرویس 3G بر روی تلفن همراه خود به روش زیر عمل نمایید:

به آدرس Settings سپس Cellular رفته و گزینه های Enable 3G و Cellular Data را فعال کنید.

دانلود ایمو جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه