تلگرام پیشرفته برای آیفون-تلگرام غير رسمي ios 2021

تلگرام پیشرفته آیفون
تلگرام پیشرفته برای آیفون-تلگرام غير رسمي ios 2021

تلگرام پیشرفته آیفون

تلگرام غير رسمي ios

دانلود رایگان itele برای ios

دانلود تلگرام بدون فیلتر برای ایفون

در میان محدودیت های برنامه های آیفون نبود تلگرام پیشرفته ای مثل موبوگرام برای آیفون بسیار محسوس است.همچنین کاربران بسیاری به دنبال نسخه های غیر رسمی تلگرام-واتس اپ جی بی برای آیفون هستند.با کمی جستجو متوجه خواهید شد که هیچ تلگرام غیر رسمی برای آیفون رایگان نیست.

معمولا نسخه های پیشرفته تلگرام ios را باید از اپ استورهای پولی دانلود کنید.اما iMe Messenger برای iOS کاملا رایگان میباشد و دارای امکانات خوبی است.در ادامه به امکانات این تلگرام پیشرفته برای آیفون خواهیم پرداخت.

تلگرام پیشرفته آیفون itele

در میان پیام‌رسان‌ها تلگرام هنوز هم بهترین است، این اپ همواره با ارائه به‌روز‌رسانی‌ها و ویژگی‌های جدید سعی بر جلب کاربران بیشتر را دارد. اگر از تلگرام برای ارتباطات بهره می‌گیرید احتمالا به این موضوع فکر کرده‌اید که ای کاش کانال‌، گروه و پیام‌های شخصی هرکدام در یک تب جداگانه و مرتب تقسیم می‌شد، یا پیام‌های خوانده نشده را می‌توانستیم تماما در یک تب داشته باشیم تا در انبوهی از کانال و پیام‌ خوانده شده گم نشود.

 

ویژگی های itele

 

iMe Messenger تلگرام پیشرفته آیفون

به کاربران کمک می کند تا چت های خود را مرتب کنند و آنها را با زبانه ها و پوشه ها ترتیب می دهند.لیست های مناسب کانال ها به کاربران امکان می دهد کانال های ضروری موضوعات مختلف را به سرعت پیدا کرده و در آنها مشترک شوند. Neurobots باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و ارتباط را هیجان انگیز تر می کند.

 

 

 

تلگرام پیشرفته برای ایفون

دانلود بست گرام Bestgram-v1.1.8 ایفون و اندروید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه