دانلود تلگرام طلایی 2021 بدون فیلتر Telegram Talaei

تلگرام طلایی
دانلود تلگرام طلایی 2021 بدون فیلتر Telegram Talaei

دانلود تلگرام طلایی جدید بدون فیلتر Telegram Talaei

دانلود تلگرام طلایی از جمله پوسته های غیر رسمی تلگرام می باشد که قابلیت بدون فیلتر بودن آن مدتها مورد توجه کاربران قرار گرفت. با توجه به api رایگان و فوق العاده ای که تلگرام به صورت رایگان در اختیار عموم قرار داده است نسخه های غیر رسمی تلگرام که در واقع به سرورهای اصلی تلگرام متصل هستند تعداد نسبتا زیادی می باشد.

تلگرام طلایی جدید 2021

دانلود تلگرام طلایی

طلگرام نسخه غیر رسمی، فوق پیشرفته، فارسی و ضد فیلتر پیام رسان محبوب تلگرام می باشد. این پیام رسان از رابط برنامه نویسی کاربردی عمومی و آزاد آن استفاده می کند، به سرور اصلی متصل است و از نظر امنیت تفاوت چندانی با تلگرام اصلی ندارد. برای دانلود تلگرام طلایی جدید سال 1400 اندروید و نصب آن با ما همراه باشید.

تلگرام طلایی فارسی اصلی (تلگرام ضد فیلتر) 2021 اندروید

توسط گروه برنامه نویس راهکار سرزمین هوشمند برای گوشی های اندرویدی توسعه داده شده است. Telegram talaei به علت این که توسط ایرانیان ساخته شده است، کاملا از زبان فارسی پشتیبانی می کند و به همین خاطر محبوبیت زیادی در میان کاربران ایرانی دارد.

تاریخچه و معرفی کوتاه تلگرام اصلی:

تلگرام محبوب ترین و پرطرفدارترین پیام رسان حال حاضر در جهان می باشد که حتی از واتساپ در ایران محبوب تر شده است؛ علت این محبوبیت امنیت و سرعت بالای آن در انتقال پیام می باشد. پیام ها در تلگرام به صورت رمزگذاری شده منتقل می شوند و امنیت بالایی دارند. این بدین معنی است که اگر کسی پیام های شما را شنود کند، چون پیام ها رمزگذاری شده اند، محتوای آن ها را نمی تواند به دست آورد.

به علت همین محبوبیت و رواج یافتن استفاده از تلگرام عده ای بر آن شدند تا نسخه های از این پیام رسان محبوب را بسازند. در بین آنها می توان به بهترین آن ها یعنی موبوگرام، تلگرام طلایی، هاتگرام و غیره اشاره کرد. موبوگرام اولین نسخه غیر رسمی از این مسنجر بود که توانست با قدرت و سرعت زیاد در میان کاربران ایرانی رشد کند. این پیام رسان به خاطر امکانات و قابلیت های جدید و مفیدش بسیار محبوب شد و ده هامیلیون کاربر آن را نصب و اجرا کردند.

تلگرام طلایی 2021 اصلی نیز یکی دیگر از نسخه های غیر رسمی ایرانی و ضد فیلتر این مسنجر می باشد. این پیام رسان علاوه بر دارا بودن امکانات اصلی تلگرام دارای امکانات منحصر به فرد ویژه ای می باشد که آن ها را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

دانلود تلگرام طلایی

امنیت نصب تلگرام طلایی فارسی:

خیلی ها با تلگرام طلایی و نصب آن به این فکر فرو می روند، که آیا این پیام رسان امن است؟ ما قبل از جواب به موضوع ارتباطات اشاره می کنیم. همانطور که می دانید ما در عصری زندگی می کنیم که به عصر ارتباطات معروف است. ارتباط بین افراد در این عصر بسیار راحت تر از گذشته انجام می گیرد. افراد به راحتی هر چه تمام تر می توانند با آشنایان و اقوام خود در هر جای دنیا در ارتباط باشند.

دانلود تلگرام طلایی

در حال حاضر راحت ترین نوع ارتباطات بر بستر اینترنت است. افراد در بستر اینترنت به راحتی و با سرعت زیاد با هم می توانند بحث وگفتگو کنند. اما این راحتی ارتباطات باعث مشکلات از قبیل امکان شنود، سرقت اطلاعات و یا مزاحمت را به دنبال دارد. پس در این عصر امنیت اهمیت ویژه ای دارد.

نصب تلگرام طلایی

توجه: این برنامه در گوگل پلی ناامن(مضر) شناخته می شود، در صورتی که میخواهید برنامه را نصب کنید باید مراحل زیر را دنبال کنید: (انجام این مورد پیشنهاد نمی شود)دانلود تلگرام طلایی

1- گوگل پلی را باز کنید.

2- از قسمت منو برنامه، گزینه “سپر ایمنی Play” را انتخاب کنید.

3- بالای صفحه سمت چپ بر روی آیکون چرخ دنده که همان کلید تنظیمات می باشد کلیک کرده و گزینه ی موجود یعنی “اسکن دستگاه از نظر تهدیدهای امنیتی” را غیرفعال کنید.

دانلود موبوگرام طلایی

تلگرام طلایی نسخه قدیمی

 

دانلود تلگرام طلایی جدید

 

 

ویژگی های کلیدی تلگرام طلایی

 

دانلود تلگرام طلایی جدید (مونو گلد)

دانلود مستقیم

اندروید

تلگرام طلایی سوپرگرام

دانلود ورژن 7.7.2

ورژن دیگر تلگرام طلایی

دانلود هاتگرام

دانلود آیگرام ویندوز و اندروید

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه