دانلود تپسی آیفون و اندروید-tap30 درایور و تب سی مسافر-لینک مستقیم

دانلود تپسی آیفون و اندروید-
دانلود تپسی آیفون و اندروید-tap30 درایور و تب سی مسافر-لینک مستقیم

دانلود تپسی آیفون و اندروید tap30 درایور و تب سی مسافر-لینک مستقیم

دانلود تپسی رانندگان ios-دانلود تپسی لاین

دانلود تپسی براي ايفون-دانلود تپسی رانندگان سازگار با ویز

 

دانلود تپسی آیفون و اندروید-

 

تب سی چیست؟

tab30 یکی از اپلکیشن های محبوب برای درخواست خودرو میباشد.اغلب برای مسافرت های درون شهری استفاده از تاکسی های اینترنتی باب شده است.یکی دیگر از برنامه های شناخنه شده در این زمینه اسنپ تاکسی میباشد.چندی پیش به دلیل مشکلاتی که در اسنپ رخ داد بسیاری از کاربران توجهشان به سمت تب سی جلب شد.برنامه تب سی دقیقا مشایه همان اسنپ است.سازگاری بسیار مناسب تب سی با برنامه مسیر یاب ویز(waze)  یکی از دلایل محبوبیت آن میباشد.

بهترين اپ استور رايگان ايرانی

واتس اپ پلاس برای آيفون

بهترین برنامه های آیفون

دانلود تپسی آیفون و اندروید

تپسی راننده ios-دانلود تپسی ios-تب سی برای ios-سرویس vip تپسی-دانلود تپسی waze-نصب همزمان تپسی و waze-waze برای تپسی-تپسی برای اندروید

تپسی

تپسی یک سامانه هوشمند درخواست تاکسی است که شما را از طریق اپلیکیشن موبایل، نسخه تحت وب و پنل سازمانی، به سفیران (رانندگان) متصل می‌کند. شما همچنین می‌توانید با شماره‌گیری 1630، به صورت تلفنی درخواست خودرو دهید. در هر زمان از روز، تجربه یک سفر با کیفیت، امن و بصرفه حتی در مسیرهای داخل طرح ترافیک، با تپسی امکان‌پذیر است.

این تاکسی اینترنتی، سه سرویس مجزا دارد که عبارتند از سرویس کلاسیک (درخواست تمام خودروها)، سرویس درخواست تاکسی (زرد یا سبز) و سرویس تپسی لاین (اشتراک سفر). شما می‌توانید پیش از درخواست سفر، سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنید.
در پایان سفر با امتیازدهی به راننده، میزان رضایت خود را از سفر اعلام کرده و تیم تپسی را در بهبود ارائه خدمات یاری ‌می‌دهید.

دانلود تپسی آیفون و اندروید

برخی از قابلیت‌های تپسی:

 بسته امنیت:

با بسته امنیت تپسی، می‌توانید در طول سفر، اطلاعات راننده و مسیر سفر خود را با اطرافیانتان به اشتراک بگذارید، در صورت نیاز از دکمه تماس اضطراری با واحد امنیت استفاده کنید و مطمئن باشید که چنانچه راننده از مسیر پیش‌بینی شده برای سفر شما فاصله معناداری پیدا کند، تیم امنیت تپسی مطلع شده و اقدام‌های لازم را به عمل خواهد آورد.

قابلیت‌های هوشمندی:

با این قابلیت‌ها، اپلیکیشن تپسی با توجه به سفرهای پیشین شما، پیشنهاداتی را ارائه می‌دهد تا سریع‌تر درخواست سفر دهید.باشگاه مشتریان با عنوان «سفینه تپسی» برای ارائه انواع جوایز و تخفیف از کسب و کارهای مختلف مخصوص کاربران تپسی

دسترس‌پذیری:

 

شهرهای فعال: تهران، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، ارومیه، رشت، لاهیجان، انزلی، ساری، یزد، کرمان، اهواز، قائمشهر و بابل، آمل و قم.

 

اندروید

نسخه مسافر ورژن 3.16.0

دانلود نسخه راننده

دانلود مستقیم تپ سی راننده 3.2.0

نسخه آیفون:مسافر

دانلود مستقیم از کافه آی او اس

دانلود مستقیم

رانندگان

دانلود از سیب ایرانی

دانلود از سیب بازار

تحت وب:

نسخه تحت وب تبسی

2نظر ارسال شد

  • خیلی ممنون از شما

  • ممنون از شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه