دانلود درایور اینستالر-ReviverSoft Driver Reviver 5.36.4.6

دانلود درایور اینستالر
دانلود درایور اینستالر-ReviverSoft Driver Reviver 5.36.4.6

دانلود درایور اینستالر

دانلود نرم افزار driver finder-دانلود driver booster-دانلود driver بازی

دانلود xampp کم حجم-دانلود زمپ -XAMPP 7.6.3 دانلود رایگان

دانلود ویندوز 10 pro-دانلود رایگان Windows 10 Pro v1909 10.0.18363.535

ReviverSoft Driver Reviver 5.33.3.2 + Portable

نرم افزار اسکن و یکی از بزرگترین پایگاه های دراویر جهان میباشد که قادر به شناسایی تمامی دستگاه های سخت افزاری میباشد. این برنامه شما را قادر میسازد تا جدیدترین درایورها را مستقیما بر روی کامپیوترتان دانلود کنید. این نرم افزار تمامی ابزارهای جانبی را به کار می گیرد تا کامپیوتر شما را سریع تر و بهینه سازی کند.

دانلود درایور اینستالر

ممکن است آخرین نسخه درایور شما از دست برود و دستگاه های سخت افزاری رفته رفته دچار خطا و اشکال شوند. در این حالت است که برنامه Driver Reviver به بهبود عملکرد آنها و احیای ویژگی های آنها می پردازد.

با این برنامه دیگر نیازی نخواهد تا نگران دانلود اشتباه درایور خود باشید چون این برنامه با شناسایی درست . صد در صدی از دانلود درایورهای معیوب و نرم افزار مخرب جلوگیری می کند. شاید برای پیگیری درایور هر قطعه سخت افزاری ساعت ها وقت خود را هدر دهید در حالی که این برنامه تمامی این کارها را در عرض چند دقیقه برایتان انجام خواهد داد.

دانلود کدک تصویری- K-Lite.Mega.Codec.Pack.15.2.9 ورژن جدید

دانلود درایور اینستالر

دانلود درایور اینستالر

Driver Reviver

برای شناسایی درایورهای تاریخ گذشته ، رایانه شخصی شما را اسکن می کند. Driver Reviver می تواند این درایورها را به سرعت و به راحتی بروزرسانی کند تا عملکرد بهینه را در رایانه شخصی و سخت افزار آن بازگرداند و عمر آن را افزایش دهد. با به روزرسانی درایورهای خود ، اطمینان حاصل می کنید که همچنان به روزرسانی های حاوی رفع اشکال ، بهبود عملکرد و ویژگی های جدید بالقوه تولید کننده را دریافت می کنید.

آموزش نصب ویندوز بوسیله فلش مموری و USB

دانلود درایور اینستالر

نصب یک درایور اشتباه یا بدافزار می تواند باعث شود کامپیوتر شما غیرفعال شود و به طور بالقوه شما را در معرض خطر قرار دهد.

Driver Reviver تشخیص دقیق را تضمین می کند و به طور مداوم درایورهای صحیح را ارائه می دهد. برای ردیابی هر درایور برای تک تک سخت افزارهای متصل به رایانه شما ، ساعتهای زیادی طول می کشد. Driver Reviver این کار را طی چند دقیقه با یک فرآیند اسکن سریع و به روزرسانی انجام می دهد. همچنین می توانید DriverPack Solution 2020 Offline Installer ISO را بارگیری کنید .

 

همچنین بخوانید:

runtimes دانلود- 2.4.9 All in One Runtimes-v

ویژگی های ReviverSoft Driver Reviver 5.33.2.6

در زیر برخی از ویژگی های شگفت انگیز وجود دارد که می توانید پس از نصب ReviverSoft Driver Reviver 5.33.2.6 را تجربه کنید بارگیری رایگان لطفا در نظر داشته باشید که اگر سیستم شما از آنها پشتیبانی می کند ، ممکن است ویژگی های آن را در نظر داشته باشید و کاملاً به آن بستگی دارد.

درایورهای قدیمی را به سرعت و به راحتی شناسایی کنید.

 

دانلود ورژن 5.3.4 به همراه کرک

دانلود driver pack

دانلود درایور اینستالر

بهترین نرم افزار آپدیت درایور

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه