دانلود موبوگرام اصلی-2021-موبوگرام فارسی MoboGeramPRo

موبوگرام
دانلود موبوگرام اصلی-2021-موبوگرام فارسی MoboGeramPRo

دانلود موبوگرام اصلی MoboGeramPRo

نصب موبوگرام-آپدیت موبوگرام

بهترین ومحبوب ترین نسخه مودشده تلگرام

 

دانلود موبوگرام اصلی

موبوگرام در واقع نسخه تلگرام ضد فیلتر پیشرفته با امکانات زیاد است.افرادی که موبوگرام قدیمی را میشناسند با حالت روح آن آشنایی دارند.اگر به دنبال دانلود موبوگرام اصلی هانیستا هستید پیشنهاد میکنم این مطلبی را دنبال کنید.

دانلود موبوگرام ضد فیلتر 2 دانلود موبوگرام اصلی

در کنار موبوگرام اصلی با امکانات فوق پیشرفته این روزها بسیاری از کاربران از آیگرام (تلگرام ضد فیلتر)استفاده میکنند.یکی از امکانات این برنامه امکان پیدا کردن افرادی که در تلگرام شماره مان را ذخیره دارند است.
در کنار موبوگرام میتوان گفت تلگرام طلایی اصلی نیز خصوصیات مشایه موبوگرام قدیمی دارد.

نصب هاتگرام با حالت روح

موبوگرام طلایی ضد فیلتر

دانلود اولین نسخه موبوگرام اصلی

دانلود آخرین نسخه موبوگرام:دانلود موبوگرام اصلی

اگر شما هم فیلم های زیادی در تلگرام دانلود میکنید و اینترنت شبانه رایگان دارید،موبوگرام به شما این امکان را میدهد فیلم های خود را انتخاب کنید تا موبوگرام آنها را در محدوده زمانی مشخص شده از طرف شما دانلود کنید.ممکن است شما در گروه و کانال های مختلفی باشیدو صفحه اصلی چت شما شلوغ باشد که در این صورت شما با استفاده از موبوگرام میتوانید تمام چت،کانال و  گروه های خود را دسته بندی و تفکیک کنید تا دسترسی شما به آنها راحت تر باشد.

اگر شما هم از افرادی هستید که دوست ندارید لینک پیام های فروارد شما برای مخاطبی که پیام را برای آن فروارد میکنید،نمایش دهد،موبوگرام با قابلیت فرواردپیشرفته خود به شما این امکان را میدهد پیام خود را بدون نقل قول ارسال کنید.

تغییرات نسخه جدیدبرنامه  :

دانلود موبوگرام اصلی

دانلود موبوگرام اصلی

قابلیت آیدی یاب دانلود موبوگرام اصلی

بعضی مواقع شما قصد داریدبا یک نفر در تلگرام ارتباط برقرار کنید ولی فقط آیدی شخص مورد نظر را میداند و به شماره آن شخص دسترسی نداریدکه در این صورت به کمک قابلیت آیدی یاب تلگرام میتوانید آن شخص را پیدا و با آن به گفتگو بپردازید. هر وقت مخاطب های شما عکس جدیدی بروی پروفایل خود قرار بدهند،موبوگرام شما را مطلع میکند تا شما اولین کسی باشید که عکس جدید مخاطب خود را مشاهده میکنید.در موبوگرام میتوانید مخاطب هایی را که انلاین هستند را بصورت جداگانه و در یک لیست مشاهده کنید.
موبوگرام آیفون 

موبوگرام جدید MoboGeramPRo

موبوگرام پرو

ورژن جدید موبوگرام اصلی است با امکانات کامل تر و سرعت لود بسیار بالا -این برنامه توسط سایت جدا تست شده و بدون هیچ مشکلی و بدون فیلتر شکن کار میکند

 

اندروید

دانلود مستقیم موبوگرام پرو

دانلود مستقیم موبوگرام پلاس

دانلود مستقیم موبو فیلتر

آیفون

موبوگرام آیفون 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه