دانلود کی ام پلیر The KMPlayer final version 2021

دانلود کی ام پلیر
دانلود کی ام پلیر The KMPlayer final version 2021

دانلود کی ام پلیر

دانلود پلیر کی ام

کی ام پلیر جدید

نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد.همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند.JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و … معروفترین آن ها به شمار می آیند.اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند. نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا ۹۹ دردصد فرمت های صوتی و تصویری است.

دانلود RealPlayer  برای ویندوز+نسخه تلفن همراه اپل و اندروید

دانلود وی ال سی مدیا پلیر

دانلود potplayer آخرین ورژن برای کامپیوتر

KMPlayer دانلود کی ام پلیر

نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند.پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند.

دانلود کی ام پلیر

پخش فیلم های سه بعدی دانلود کی ام پلیر

نرم افزار کا ام پلیر از پخش فیلم های سه بعدی به صورت کامل پشتیبانی می کند . در صفحه اصلی نمایش ، معرفی اخبارهای روز دنیا به همراه لینک به صفحه اصلی هر خبر در نرم افزار قرار دارد . نرم افزار KMPlayer بیش از 20 زبان دنیا را پشتیبانی می کند . نرم افزار ارائه شده مناسب برای سیستم عامل ویندوز می باشد .محیطی جذاب و سه بعدی متفاوت با آنچه تا کنون دیده اید.دانلود کی ام پلیر

 

ویژگی های kmplayer:دانلود کی ام پلیر

 

نسخه Windows

دانلود نسخه 32 بیتی ورژن 4.2.2.52

دانلود نسخه 64 بیتی ورژن 2021.05.26.23

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه