دانلود گوگل درایو-جدیدترین نسخه 2021-ویندوز-اندروید آیفون

دانلود گوگل درایو
دانلود گوگل درایو-جدیدترین نسخه 2021-ویندوز-اندروید آیفون

دانلود گوگل درایو

گوگل درایو یکی از مطمئن ترین فضاهای ابری(ذخیره آنلاین) که کارایی بسیار زیادی دارد و در نوع خود بی نظیراست. با این برنامه شما میتوانید یک حافظه آنلاین مشترک بین گوشی و کامپیوتر خود به صورت ایمن داشته باشید و تمامی اطلاعات شخصیتان را در آن ذخیره کنید. علاوه بر گوگل درایو که مخصوص ذخیره همه فایل ها میباشد با هر پسونری گوگل فوتو نیز برای ذخیره سازی عکس و فیلم هاست که در کنار هم یک فضای دسترسی آنلاین را برای شما کاربران قابل دسترس میکنند و با نصب نرم افزارهای ذخیره سازی دیگر نیازی به نگهداری اطلاعات در گوشی و کامپیوتر ندارید.

تفاوت گوگل درایو با سایر فضاهای ابری:

گوگل درایو در کنار گوگل فوتو با پشتیبانی همه جانبه گوگل و ساپورت بی نظیر گوگل کروم تقریبا قابل قیاس نیست.زمانی که محدودیت های فضاهای ذخیره سازی آیکلود در آیفون را میبینیم که برای هر اپل آیدی فقط پنج گیگ فضا در نظر گرفته است.حتی اگر اپل آیدی دیگری داشته باشید باز هم امکان دسترسی به هر دو آنها روی آیفون ندارید.در این زمان باز هم میتوانید از گوگل درایو و گوگل فوتو کمک بگیرید.

امنیت اطلاعات موجود در این فضاهای ذخیره سازی بستگی به ایمیل(جیمیل) دارد. و با انتخاب یک پسورد قوی و همین طور اتصال ایمیل به شماره تلفن و تایید دوعاملی دیگر نگران امنیت ایمیل و اطلاعات داخل آن نخواهید بود. سایت جدا تمامی نسخه های برنامه را آماده دانلود نموده است.

گوگل درایو یک فضای ابری ۱۵ گیگابایتی  رایگان برای ذخیره سازی اطلاعات شخصی است که همیشه و در همه جا در دسترس شماست. امکاناتی که گوگل برای گوگل درایو در نظر گرفته ، این سرویس را جذاب تر و انعطاف پذیر تر از سرویس های مشابه مثل DropBox , SkyDrive و …کرده است.

گوگل درایو به تمامی کاربرانش ۱۵ گیگابایت فضای رایگان ارائه می دهد که با استفاده از نرم افزار گوگل درایو می توانید اطلاعات خود را در این فضا ذخیره کرده و در هر مکان که نیاز داشتید بتوانید از اطلاعات خود استفاده کنید. سرویس Google Drive روی تمامی سیستم عامل ها اعم از ویندوز ، کروم ، مک ، iOS ، لینوکس و تلفن های همراه و تبلت ها مثل IPhone , IPad , Android Devices قابل استفاده است.

دانلود گوگل درایو

ویژگیهای برنامه Google Drive:

قابلیت های نرم افزار Google Drive

گوگل درایو دانلود-امنیت گوگل درایو-گوگل درایو اندروید-گوگل درایو چیست-آپلود فایل در گوگل درایو-ارسال فایل با گوگل درایو-انتقال فایل به گوگل درایو-اسکن گوگل درایو

نسخه اندروید

دانلود ورژن 2.21.222 با حجم 44 مگابایت

دانلود نسخه اندروید از گوگل پلی

آیفون:

دانلود نسخه آیفون گوگل درایو

نسخه 64 بیتی

دانلود با حجم 57 مگابايت ( رایگان )

نسخه 32 بیتی

دانلود با حجم 54 مگابايت ( رایگان )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه