دانلود b612 برای ایفون و اندروید b612.v.10.6.6

دانلود b612
دانلود b612 برای ایفون و اندروید b612.v.10.6.6

دانلود b612 برای ایفون و اندروید b612.v.10.2.11

یکی از برنامه های کاربردی و پر طرفدار در زمینه عکاسی و خصوصا سلفی گرفتن، برنامه b612 می باشد که هم برای سیستم عامل اندروید و هم ios قابل دسترس می باشد. یکی از ویژگی های بسیار جالب توجه این برنامه، پشتیبانی از فیلترهای متنوع و زیبا برای جلوه بخشیدن به عکس ها شما می باشد. علاوه بر این، با دانلود برنامه b612 شما قادر خواهید بود ویدیوهای چندثانیه ای همراه با افکت نیز ثبت نمایید. در این مطلب قصد داریم در رابطه با ویژگی های b612 صحبت کرده و در پایان لینک دانلود برنامه b612 را برای اندروید و ایفون ارائه دهیم.

دانلود اخرین نسخهb612-ورژن های b612-چرا برنامه b612 باز نمیشه-دانلود b612 ورژن جدید-دانلود b612 قدیمی-دانلود b612 برای اندروید-دانلود b612 ورژن قدیمی

آیا من در لیست مخاطبین طرف مقابل هستم؟

دانلود نزدیکا جدید

دانلود موبوپلاس بروز شده

ویژگی های برنامه b612

دانلود b612 برای ایفون

همانطور که اشاره شد، اصلی ترین دلیلی که کاربران گوشی های هوشمند، روی به دانلود برنامه b612 آورده و از این برنامه به عنوان برنامه پیشفرض عکاسی خود، استفاده می نمایند، امکان اضافه کردن فیلترهای متنوع در حین عکاسی و پس از عکاسی می باشد. به عبارت دیگر، شما می توانید علاوه بر اینکه با استفاده از قرار دادن فیلتر و افکت در حین تصویر برداری، عکس ها خود را جلوه ای زیباتر ببخشید، همچنین می توانید، پس از ذخیره عکس نیز، آن را با برنامه b612 باز کرده و سپس به ویرایش آن بپردازید.

دانلود b612 برای ایفون

این ویرایش شامل ابزار بسیار متنوعی، همچون تنظیم نور، رنگ، برش، سایز، نوشتن روی عکس و غیره می باشد. همچنین با استفاده از این برنامه می توانید از فیلتر های مخصوص اسنپ چت که یک سری استیکرها با شکل و شمایل حیوانات مختلف را برای شما فراهم می آورد، استفاده کنید.

دانلود b612

دانلود برنامه b6112

با دانلود برنامه b612 می توانید از بسیاری از فیلترهای متونع، بهره مند شوید!

بسیاری از گوشی های تلفن همراه، فاقد فلش LED در قسمت دوربین سلفی هستند و این موضوع ممکن است باعث کم شدن کیفیت عکس های گرفته شده در محیط های کم نور با استفاده از دوربین سلفی باشد. b612 راهکاری را نیز برای این امر اندیشیده. شما با دانلود برنامه b612 و استفاده از این برنامه به عنوان برنامه دوربین گوشی خود، می توانید در هنگام ثبت تصاویر سلفی، از روشن شدن صفحه گوشی و ایجاد نور سفید در پس زمینه صفحه نمایش، از این امکان به عنوان فلش LED استفاده کرده و تا حدودی تصاویر با کیفیت تری را ثبت نمایید.

دانلود b612 برای ایفون

دانلود ورژن قدیمی b612-دانلود b612 ورژن 7-تنظيمات b612-B612-دانلود b612 selfiegenic camera

شمارمو سیو داره؟تلگرام

شما می توانید با دانلود برنامه b612 و گرفتن سلفی های مختلف با این برنامه، یک آلبوم از سلفی های خود با فیلترهای متنوع ایجاد کرده و مستقیما آن ها را در شبکه های اجتماعی فروارد و پست نمایید. این برنامه در ابتدا تنها برای سیستم عامل ios و گوشی های ایفون و آیپد ها در دسترس بود. اما با توجه به استقبال گسترده از این برنامه، هم اکنون نسخه اندروید آن نیز در گوگل پلی قابل دسترس بوده و در ادامه لینک دانلود آن نیز برای شما قرار گرفته است.

دانلود b612 برای ایفون

در گذشته نیز برنامه های بسیاری را برای عکاسی دقیقتر و با کیفیت با استفاده از دوربین گوشی معرفی نمودیم که برخی از آن ها مثل برنامه photo lab با استقبال خوبی روبرو شده اند. برنامه b612 نیز یکی دیگر از این برنامه ها می باشد که مطمئن باشید هیچوقت از کار با آن پشیمان نخواهید شد.

دانلود تلگرام بدون فیلتر

 

دانلود برنامه b612

دانلود b612 برای ایفون

علاقه مندان به دانلود برنامه b612 می توانند از طریق لینک های ارائه شده در زیر، اقدام به دانلود این برنامه برای گوشی های اندروید و ایفون نمایند. لازم به ذکر است که این برنامه تا کنون بیش از 300 میلیون دانلود داشته و در بیش از 50 کشور دنیا، به عنوان برنامه شماره 1 عکاسی شناخته می شود. همچنین در آخرین آپدیت این برنامه که لینک دانلود آن در پایین قرار گرفته، یک سری فیلتر ها و استیکر های زمستانی نیز برای این برنامه در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن ها می توانید تصاویر خود را زیبایی بیشتری ببخشید.

آموزش پیدا کردن افراد نزدیک تلگرام

نسخه اندروید

دانلود مستقیم ورژن 10.2.11

حجم:139 مگابایت

دانلود از گوگل پلی

دانلود نسخه آیفون

دانلود از اپ استور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه