دانلود Bridgefy 3.5.1 برنامه چت افلاین(بدون نیاز به اینترنت)

دانلود Bridgefy
دانلود Bridgefy 3.5.1 برنامه چت افلاین(بدون نیاز به اینترنت)

دانلود bridgefy برنامه چت بدون اینترنت

حتما برایتان پیش آمده که در جایی بوده اید که ارتباط اینترنتی وجود نداشته و می خواستید بتوانید با دیگران چت کنید. تقریبا همه برنامه های چت و گفتگوی موجود با استفاده از اینترنت کار می کنند و در صورتی که اینترنت وجود نداشته باشد همه آن ها بلا استفاده خواهند بود. تصور کنید که به یک روستا رفته اید، یا در یک رویداد بیرون از شهر هستید و می خواهید با دوستتان که در فاصله تقریبا کمی از شما قرار دارد، چت کنید.

دانلود نزدیکا جدید 2020 آیفون و اندروید-دانلود برنامه نزدیکا جدیدترین نسخه برای آیفون و اندروید

دانلود bridgefy

در صورتی که اتصال اینترنتی نداشته باشید، می توانید با استفاده از برنامه ای که امروز خدمت شما معرفی می کنیم، این کار را انجام دهید. Bridgefy – Offline Messaging عنوان یک اپلیکیشن برای چت کردن بدون نیاز به اینترنت و با استفاده از بلوتوث، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Bridgefy توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. در این برنامه به جای استفاده از اینترنت از بلوتوث برای انتقال پیام ها استفاده می شود، به این صورت که شما می توانید با آنتن بلوتوث خود با شخصی که در محدوده صد متری شما قرار دارد و این برنامه را هم نصب کرده است، چت کنید.

دانلود dns ایفون-سریع‌ترین دی ان اس آیفون و اندروید dns 1.1.1.1: Faster Internet 

برای کار کرد این برنامه سه حالت وجود دارد :‌

1 – حالت شخص به شخص؛که در آن هر کاربر می تواند با دستگاه های موجود در محدوده 100 متری خود چت کند.دانلود bridgefy

2 – حالت مش ؛ که در آن می توانید به صورت نامحدود با هر شخصی چت کرد، در این روش برای چت کردن با فواصل دور تر از 100 متر، نیاز است که دستگاه های دیگری در بین شما و دستگاه مقصد قرار داشته باشند،‌ برای مثال برای این که شخص 1 بتواند با شخص 3 که بیش از 100 متر از او فاصله دارد، گفتگو کند، باید حداقل یک دستگاه در میان فاصله آن ها با یکدیگر وجود داشته باشید.

نکته مهم این است که کسی که در فاصله شما و دستگاه مقصد قرار دهد، تنها انتقال دهنده پیام است و نمی تواند به متن و محتوای پیام های شما دسترسی داشته باشد.

3 – حالت گفتگوی اینترنتی؛ در این روش مثل همه برنامه های مرسوم چت، می توان با استفاده از اینترنت با هر کسی در جهان گفتگو کرد.

دانلود Bridgefy

دانلود پیام رسان آفلاین-آموزش bridgefy-دانلود نسخه قدیمی bridgefy-Bridgefy برای ویندوز-اپلیکیشن بدون اینترنت-دانلود Bridgefy

دانلود b612 برای ایفون و اندروید b612.v.9.6.6

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Bridgefy – Offline Messaging اندروید :

پشتیبانی از سیستم عامل اندروید و ios

دانلود تلگرام بدون فیلتر -5.15.8 سریع دانلود موبوپلاس بروزرسانی شده-تلگرام ضد فیلتر 2020

اپلیکیشن Bridgefy – Offline Messaging

برنامه چت بدون اینترنت

با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 3.6 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. هم اکنون می توانید نسخه اصلی، کامل و بدون تبلیغات این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از سایت جدا به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. این برنامه به درخواست جمعی از شما کاربران همیشگی معرفی شده است.

دانلود bridgefy

 

نسخه اندروید

اندروید 5+

ورژن 3.1.5 با حجم 24 مگابایت

دانلود از گوگل پلی

نسخه آیفون

دانلود از اپ استور

1نظر ارسال شد

  • واقعی که تو ۱۰۰ متر جواب می ده اگه باشه که برنامه ی محشریه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه