دانلود ویدمیت-دانلود Vidmate v4.49.03 اندروید و آیفون

دانلود ویدمیت
دانلود ویدمیت-دانلود Vidmate v4.49.03 اندروید و آیفون

دانلود ویدمیت

آخرین ورژن برنامه ویدمیت اضافه شد

Vidmate دانلود ویدمیت

بسیاری از کاربران همیشه با دانلود کردن فیلم هاو موسیقی های آنلاین مشکل داشته اند همانطور که می دانید در گوشی های همراه امکان دانلود کردن فیلم ها و موسیقی هاییکه به صورت آنلاین وجود دارند امکان پذیر نیست.به همین دلیل نیاز به برنامه ای برای دانلود چنین فایل های مالتی مدیایی خواهید داشت.

در کنار ویدمیت همچنین میتوانید برای دانلود ویدئو های یوتویوب از یوتویوب دانلودر که جزو بهترین دانلودرهای تلفن همراه  میباشد استفاده کنید.

  Vidmate – HD Video Music Downloader دانلود ویدمیت

برنامه ای برای دانلود فیلم ها و موسیقی های آنلاین می باشد.با استفاده از این اپلیکیشن می توانید ویدئوها و موسیقی های آنلاین مختلف موجود در سایت هارا به سادگی دانلود کنید.

این نرم افزار مشکل دانلود کردن فایل های مالتی مدیا آنلاین را به سادگی در گوشی هایهمراه برایتان حل خواهد کرد.از جمله قابلیت های چشمگیر این نرم افزار، پشتیبانی کامل آن از سایت یوتیوب برای دانلودکردن فیلم ها می باشد.

دانلود ویدمیت

Best Video Downloader دانلود ویدمیت

دانلودر فیلم های یوتویوب دانلود ویدمیت مود شده

این برنامه نیاز به اینترنت آزاد دارد. کاربران این نرم افزار این امکان را دارندکه ویدئوها و موسیقی های موردنظر خودرا با توجه به نیاز خود در کیفیت های دلخواه دریافت کنند. علاوه بر این با استفاده از نرم افزارکاربردی ویدمیت می توانید تعیین کنید که تنها سایت های انتخابی توسط شما درمحیط نرم افزار نمایش داده شوند.

همان طور که می دانیدامکان دانلود ویدئو از سایت های اشتراک ویدئو نظیر یوتیوب امکان پذیر نبودهو برای این کار باید از نرم افزارهایی که به این منظور طراحی شده اند استفاده نمایید.

اندروید

دانلود مستقیم ورژن 4.4903 

دانلود نسخه مود شده 4.49.93

دانلود نسخه پرو 4.48.3

 

آیفون

دانلود از اپ استور

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه