فیلترشکن برای آیفون 2021-معرفی و دانلود بهترین vpn آیفون

فیلترشکن برای آیفون
فیلترشکن برای آیفون 2021-معرفی و دانلود بهترین vpn آیفون

فیلترشکن برای آیفون

یکی از مشکلات دیگر کاربران آیفون نداشتن تلگرام های جدید برای رد کردن محدودیت هاست حتی تلگرام ایکس هم با این همه تبلیغات تقریبا کاربردی برای کاربران آیفون ندارد.

فیلتر شکن برای آیفون-فیلتر شکن برای آیفون رایگان-فیلتر شکن برای آیفون دانلود-فیلترشکن برای ایفون-فیلتر شکن free vpn برای آیفون-فیلتر شکن hotspot shield برای آیفون-فیلتر شکن vpn master برای آیفون

رفع محدودیت تلگرام برای اپل

حتما باید sock s پر ا ک s E داشته باشی تا بتونی وارد بشی که اونم بعید میدونم امنیت داشته باشن و همون طور که میدونید Sou x ها یکی از راه های نفوذ به گوشی برای هکرها میباشد و با اتصال به آن ممکن است تمامی به اصطلاح send -received شما شنود شود.

اما چاره‌ مشکل چیست؟

مشکل فیلتر بودن تلگرام برای کاربران آیفون زمانی سخت می‌شود که اجازه استفاده از هر برنامه ای را ندارند واپلکیشن های فرعی تلگرام هم روی اپل جواب نمی‌دهدکاربران اندروید اما با این مشکلات روبرو نیستند و با نسخه های متعدد تلگرام های غیر رسمی بسادگی متصل می‌شوندو اما به ناچار مجبوریم یا از سرویس دهنده‌ های و پ nاستفاده کنیم که معمولا رایگان نیست ویا اینکه از برنامه هایی شبیه لنترن و هات اسپات استفاده کرد که اونا هم به دلیل شلوغ بودن سرور ها و یا شناسایی شدنتوسط تیم فیلترینگ از دسترس خارج شدن و اگر هم وصلبشه خیلی زود بیرون می‌افتید ٰ

معرفی و دانلود 7 تا از بهترین فیلتر شکن های آیفون 2021

فیلترشکن برای آیفون

1- VPN – Super Unlimited Proxy

فیلترشکن برای آیفون

 

ویژگی هاVPN – Super Unlimited Proxy

بهترين اپ استور رايگان ايرانی

با VPN چه کاری می توانم انجام دهم؟

 

2- SkyVPN – Best VPN Proxy Shield

فیلترشکن برای آیفون

SkyVPN به شما سریعترین سرورهای VPN دسترسی می دهد. SkyVPN برای اطمینان از امنیت داده های شما از رمزگذاری در سطح بانکی استفاده می کند ، و تمام فعالیت های آنلاین شما کاملاً ناشناس باقی می مانند. شما می توانید از آن استفاده کنید تا از اتصال سریع کانون وای فای برخوردار شوید و از یک شبکه بهتر در محل کار ، مدرسه و یا ارتباط مستقیم برخوردار شوید.

دانلود sky vpn

فیلترشکن برای آیفون

دانلود نزدیکا جدید

 

3- HotspotShield VPN & Wifi Proxy

فیلترشکن برای آیفون

 

Hotspot Shield سریعترین و امن ترین برنامه VPN در جهان است. با ضربه زدن ساده روی صفحه ، خود را از تهدیدهای سایبری محافظت کنید. همراه با اشتراک خود ، شما حق بیمه دسترسی به تمام محصولات امنیتی برتر با Pango دریافت خواهید کرد.

 سرویس Hotspot Shield VPN Premium شامل موارد زیر است:

دانلود فیلتر شکن هات اسپات از اپ استور

4-  SurfEasy VPN

فیلترشکن برای آیفون

SurfEasy VPN به حفظ فعالیت آنلاین و تاریخچه شما کمک می کند. شبکه فوق سریع و بدون ورود ما ، داده های شما را رمزگذاری می کند و به این معنی است که می توانید وب را حتی با امنیت Wi-Fi عمومی مرور کنید ، حتی بدون اینکه ما بدانیم چه کاری انجام می دهید.

دانلود ultrasurf

5-VPN Proxy Master – Super VPN

فیلترشکن برای آیفون

VPN Proxy Master – بهترین پروکسی VPN برای امنیت و محافظت از حریم خصوصی نقاط مهم WiFi. با سرورهای جهانی ما می توانید در هر زمان و هر مکان به کلیه مطالب مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید.

دانلود Proxy Master

امکانات

6-فیلترشکن برای آیفون وی پی ان نینجا

فیلترشکن برای آیفون

VPN iNinja – Fast & Unlimited

برنامه کاملا رایگان VPN که امنیت (محرمانه بودن) اطلاعات شخصی شما را در اینترنت تضمین می کند.

VPN پرسرعت و نامحدود. صفحات بارگیری آهسته را فراموش کنید. iNinja یک VPN مدرن است که سرعت بالا و پایدار را در شبکه فراهم می کند.

ویژگی های نینجا وی پی ان

  1. بدون محدودیت ترافیکی. اکنون لازم نیست به چگونگی تأمین میزان ترافیکی که اغلب کم است ، فکر کنید.
    100٪ رایگان.
  2. یک اتصال ایمن. iNinja VPN برای iphone با اتصال به اینترنت شما ، امنیت شما در شبکه جهانی را رمزگذاری می کند. بدون ترس از اینکه شخصی رمزهای ورود ، نام یا سایر اطلاعات شخصی شما را رهگیری کند ، به شبکه های Wi-Fi عمومی متصل شوید.
  3. حریم خصوصی شما محافظت می شود
  4.  رابط کاربری ساده و بصری در تلفن همراه. برای فهمیدن نحوه استفاده از برنامه نیازی به صرف وقت ندارید. همه چیز بسیار ساده است. فقط نصب و تأیید کنید.
  5.  اتصال از 4 شهر جهان. لیست دوباره پر می شود.

دانلود از اپ استور

iNinja یکی از سریعترین برنامه هایی است که مدتهاست در ایالات متحده آمریکا ، چین و سایر کشورها مورد استفاده قرار می گیرد. با انتخاب آن ، کیفیت را تضمین می کنید ، علاوه بر این ، برنامه کاملاً رایگان است و رابط کاربری آن بسیار کاربرپسند است.

اگر سرور پیش فرض وصل نشد از قسمت پایین (همانند تصویر زیر)منطقه را تغییر دهید.

فیلترشکن برای آیفون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه