واتساپ بیزینس جدید- WhatsApp Business

واتساپ بیزینس
واتساپ بیزینس جدید- WhatsApp Business

واتساپ بیزینس جدید – WhatsApp Business جدید

یک نمونه ی تجاری از نرم افزار پیام رسان محبوب WhatsApp می باشد که توسط کمپانی مطرح WhatsApp Inc ساخته شده است. هدف از ایجاد این نسخه تجاری کمک به صاحبان کسب و کاری بود، که علاوه بر استفاده نسخه اصلی در امور شخصی، میخواستند در کسب و کار خود نیز از این پیام رسان محبوب استفاده کنند. برای دانلود واتساپ بیزینس اندروید با لینک مستقیم اندروید با ما همراه باشید.

واتساپ بیزینس

whatsApp Business جدید

از هر جهت برای صاحبان کسب و کار توسعه داده شده است. تا بتوانند بر روی کسب و کار و مشتریان خود نظارت دقیق داشته باشند. در واتساپ بیزینس اندروید شما میتوانید پیام های فوری ذخیره کنید تا درصورتی که پیام تکراری دریافت کردید سریعا از آن ها استفاده کنید.

این مسنجر دارای دو حالت می باشد؛ یکی برای شرکت های کوچک و دیگری برای شرکت های بزرگ مانند بانک ها، فروشگاه های اینترنتی بزرگ و غیره. فرق پروفایل کاربری واتساپ با واتساپ بیزینس در این است که شما می توانید اطلاعاتی نظیر شغل، نام شرکت، نشانی و وبسایت کسب و کار خود را وارد کنید. تا مشتریان به راحتی به اطلاعات شرکت شما دسترسی داشته باشند.

یکی از قابلیت های این مسنجر این است که نسبت به واتساپ می توان وضعیت های با زمان بیشتر برای نمایش قرار داد. برای آپدیت واتساپ بیزینس و برنامه های دیگر مانند جی بی واتساپ و تیک تاک سایت تینروید را فراموش نکنید.

واتساپ بیزینس

ویژگی های WhatsApp Business – واتساپ بیزینس جدید اندروید:

واتساپ بیزنس جدید با امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی بیش از100 میلیون بار توسط کاربران سرتاسر جهان دانلود و نصب شده است. که ما در سایت جدا آخرین نسخه از این مسنجر محبوب را برای شما کاربران عزیز قرار داده ایم.

– برای دانلود واتساپ بیزینس نسخه جدید اندروید به پایین صفحه مراجعه کنید.

 

واتساپ بیزینس جدید

دانلود واتساپ بیزینس مخصوص تمامی دستگاه های اندروید32 مگابایت

دانلود نسخه مخصوص ARM64 اندروید32 مگابایت

دانلود نسخه مخصوص x86 اندروید34 مگابایت

دانلود نسخه بتا اندروید

نسخه آیفون

دانلود از اپ استور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه