دانلود وی ال سی پلیر آخرین ورژن-ویندوز-اندروید-آیفون 2021

دانلود وی ال سی مدیا پلیر
دانلود وی ال سی پلیر آخرین ورژن-ویندوز-اندروید-آیفون 2021

دانلود وی ال سی مدیا پلیر

دانلود vlc media player

دانلود vlc player برای ویندوز-VLC Media Player دانلود وی ال سی

نرم افزاری حرفه ای که می تواند به جای همه نرم افزار هایی که به عنوان Player بر روی سیستمنصب می شود قرار گیرد زیرا قادر است تا ۹۹ درصد فرمت ها را پشتیبانی کند.همچنین نرم افزار VLC  قادر است فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کند .در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچونCyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVDرا بر روی سیستم خود نصب کنید.

دانلود وی ال سی مدیا پلیر

این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتاً زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند ، برای اجرای فیلم هانیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی Ram را اشغال می کنند.اما VLC Media Player که از Jooda.ir دانلود میکنید بسیار سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را نمایش دهد. دانلود VLC Media Player نرم افزاری کامل جهت پخش و اجرای فایلهای صوتی و تصویریو مورد استفاده برای کلیه فرمت های تصویری که کاربر امکان لذت بردن از فایلهای MultiMedia با تقریباهر پسوندی را دارد.

download 1

دانلود نرم افزار پخش فیلم vlc برای کامپیوتر دانلود وی ال سی

وی ال سی مدیا پلیر (به انگلیسی: VLC Media Player) یک مدیا پلیر قوی و کم حجم استکه تقریبا اکثر فرمت های رایج را بدون احتیاج به هیچ کدک اضافه ای پخش می کند.این برنامه هم چنین قابلیت پخش DVD, VCD و Audio CD را دارد.این برنامه در مقابل kmplayer و real player خصوصیات جالبی دارد که اشاره خواهیم کرد.

زیرنویس خودکار:دانلود وی ال سی

شما با این برنامه به راحتی می توانید از زیرنویس های موجود در اینترنت برای فیلم های مختلف استفاده کنید. یکی دیگر از قابلیتهای دانلود VLC Media Player این استکه به شما اجازه می دهد تا با استفاده از شبکه پر سرعت (IPv4, IPv6) و Vlc به عنوان سرور، فایل های مدیایخودتان را روی شبکه پخش کنید.

دانلود وی ال سی

مهمترین نکته در مورد این برنامه این استکه برنامه VLC Media Player به صورت Open Source هستو شما می توانید کد برنامه رو از سایت این برنامه بگیرد و همچنیناین برنامه برای سیستم عامل های به غیر از ویندوز از جمله برای macOSو Linux از جمله SUSE , Red Hat, Ubuntu و… هم نوشته شده است و قابل نصب بر روی تمام ویندوز ها می باشد.

 

دانلود نرم افزار vlc ورژن جدید

دانلود VLC Media Player 3.0.6 + Portable – وی ال سی مدیا پلیر

وی‌اِل‌سی (به انگلیسی: VLC) یک نرم‌افزار آزاد پخش‌کننده صدا و تصویر است.این نرم‌افزار نتیجه تلاش‌های گروه پروژه VideoLAN و قابل نصب بر روی سیستم‌عامل‌های مختلف می‌باشد.VLC توانایی کدگذاری و کدبرداری بسیار گسترده‌ای را دارد و جستجو برای یافتن کدکهای مختلفرا غیرضروری می‌کند.

همچنین بخوانید:

دانلود تبسی

ادوب فلش پلیر

پشتیبانی از فرمت‌های صوتی و تصویری پشتیبانی شده libavcodec و libavformat. این بدان معناستکه vlc قادر به پخش H.264 یا MPEG – ۴ همانند پخش تصاویر flv است.هم چنین نرم افزار VLC Media Player یکی از برنامه‌های متن بازو اپن‌سورس پخش دی‌وی‌دی است که محدودیت‌های مربوط به پخش دی‌وی‌دی در مناطق مختلف را ندارد.

برخی از ویژگی های کلیدی دانلود VLC Media Player:دانلود وی ال سی

اندروید

نسخه ARM

دانلود با حجم 29 مگابايت

نسخه x86

دانلود با حجم 29 مگابايت

نسخه ARM 64

دانلود با حجم 30 مگابايت

 آیفون:

دانلود از اپ استور

نسخه Windows

دانلود نسخه 32 بیتی با حجم 40 مگابايت

دانلود نسخه 64 بیتی با حجم 42 مگابايت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه