دانلود ادوب- 2021 adobe acrobat pro reader برای کامپیوتر-آیفون-اندروید

دانلود ادوب ریدر
دانلود ادوب- 2021 adobe acrobat pro reader برای کامپیوتر-آیفون-اندروید

Adobe Acrobat Reader DC-دانلود ادوب

برنامه Adobe Acrobat Reader-ویندوزآیفوناندروید

تنها ابزار مشاهده فایلهای پی دی اف می باشد که می توانید تمامی انواع اسناد پی دی اف را باز و اجرا نموده و با آنها تعامل داشته باشد. با استفاده از Adobe Acrobat Reader می توانید فایل های پی دی اف خود را مشاهده نموده، متن یا کلمه مورد نظر درآن را جستجو نموده، و بصورت دیجیتالی برروی آنها علامت گذاری نموده ، آنها را ارزیابی و تصدیق نموده و با گزینه ها و قابلیتهای مختلف سند خود را چاپ نمایید.

 

تفاوت بین ادوب ریدر و ادوب اکروبات چیست؟

adobe acrobat pro dc 2018.011 20040 دانلود

۱. اساس ادوب ریدر و ادوب اکروبات

ادوب ریدر یک برنامه رایگان است که توسط Adobe Systems تهیه و توزیع شده است و به شما این امکان را می‌دهد فایل‌های PDF یا فایل‌های پرتابل را مشاهده کنید. این یک برنامه cross-platform است، بدان معنا که یک فایل PDF روی ویندوز همانطور که در سیستم عامل Mac OS نمایش داده می‌شود، خواهد بود و همچنین امکان جستجو درون فایل PDF را نیز فراهم می‌کند.  از طرف دیگر، ادوب اکروبات یک نسخه پیشرفته و پولی از ریدر است که چند ویژگی اضافی مانند ایجاد، چاپ و دستکاری فایل PDF را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. 

 

دانلود ادوب ریدر برای اندروید-دانلود ادوب ریدر برای ویندوز 8-دانلود ادوب ریدر کم حجم

دانلود ادوب ریدر برای کامپیوتر با حجم کم-دانلود adobe reader برای کامپیوتر-دانلود adobe acrobat برای اندروید

ادوب ریدر، یک استاندارد رایگان و قابل اعتماد برای مشاهده، چاپ و اظهار نظر درون فایل PDF است که علاوه بر آن می‌تواند با انواع محتوای PDF از جمله محتوای چندرسانه‌ای و فایل تعامل داشته باشد. ادوب ریدر از طیف گسترده‌ای از سیستم عامل‌ها از جمله اندروید، مک، لینوکس، ویندوز و سولاریز در حدود ۳۵ زبان پشتیبانی می‌کند.
اکروبات اختصاصی ادوبی یک نرم‌افزار مختص ویندوز و Mac OS است که به صورت اشتراکی در دسترس قرار می‌گیرد. این استاندارد صنعتی برای ایجاد، چاپ، مدیریت و گذاشتن کامنت درون یک فایل PDF به علاوه‌ اعمال دیگر است. 

Adobe Acrobat

۳. تاریخچه نسخه‌ها

Adobe Acrobat Reader DC

adobe acrobat pro dc 2018.011 20040 دانلود

نسخه‌ Basic ادوب ریدر در وبسایت ادوبی به صورت رایگان وجود دارد که همه می‌توانند آن را برای مشاهده پرونده‌های PDF دانلود کنند. Adobe Reader Lite، یک نسخه‌ سبک‌تر این برنامه‌ی PDF‌خوان است که برخی ویژگی‌های اساسی در آن فاکتور گرفته شده‌اند. 
ادوب اکروبات نیز در دو نسخه‌ استاندارد و پیشرفته (Pro) در دسترس است. استفاده از خدمات ممتاز ادوب اکروبات به صورت خرید اشتراک ماهانه امکان‌پذیر است. اکروبات استاندارد، ویژگی‌های اساسی مانند مشاهده، ایجاد، ویرایش و تبدیل فایل‌های PDF را فراهم می‌کند، درحالی‌که نسخه Pro برای کاربران حرفه‌ای و تجاری بسیار ایده‌آل است، زیرا دارای ویژگی‌های بیشتری است که پیشتر در رابطه با آن صحبت شد. 

 

۴. تفاوت ویژگی‌های ادوب ریدر و ادوب اکروبات

دانلود adobe reader برای کامپیوتر-دانلود adobe reader 9-adobe pdf editor دانلود

ادوب ریدر اساسا یک نرم‌افزار رایگان است که کاربر را قادر می‌سازد با یک فایل PDF موجود کار کند. این برنامه کلیه ویژگی‌های اصلی و کارآمد برای کار کردن با اسناد PDF مانند ادغام با وب، چاپ و اشتراک اسناد، پشتیبانی از ایمیل، یادداشت‌های مهم، گزینه‌های دسترسی، مشاهده تمام صفحه، گذاشتن کامنت، تکمیل فرم، امضا و صدور گواهینامه و موارد دیگر را فراهم می‌کند.
ادوب اکروبات می‌تواند از پس تمامی کار‌های که ادوب ریدر انجام می‌دهد. به علاوه ویژگی اضافی ایجاد و ویرایش اسناد PDF را نیز دارد، با این ویژگی‌های تعاملی می‌توانید عناصر چندرسانه‌ای به فایل خود اضافه کنید و اسناد خود را برای افزایش ایمنی رمزنگاری نمایید.

دانلود ادوب ریدر و آکروبات برای تمامی سیستم عامل ها

نسخه معمولیAdobe.Reader.XI

برای دانلود ادوب ریدر نسخه XI (نسخه معمولیAdobe.Reader.XI) کلیک کنید

دانلود Adobe.Reader.XI

 

دانلود نسخه آیفون-اپل-ادوب ریدر اکروبات

 

اندروید

دانلود از گوگل پلی

آیفون

دانلود از اپ استور

ویندوز

نسخه 64 بیتی

دانلود ورژن 2021.005.20048 با حجم 188 مگابایت ( رایگان )

نسخه 32 بیتی

دانلود ورژن 2021.001.20145 با حجم 186 مگابایت ( رایگان )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه