ربات پاسخگویی خودکار اینستاگرام Auto Reply Bot 2.0.4

ربات پاسخگویی خودکار اینستاگرام
ربات پاسخگویی خودکار اینستاگرام Auto Reply Bot 2.0.4

ربات پاسخگویی خودکار اینستاگرام

دانلود AutoResponder for IG – Auto Reply Bot 2.0.4

 

AutoResponder for IG – Auto Reply Bot دانلود

یکی از برنامه های پر کاربرد برای بلاگرها و کاربران دیگر در اینستاگرام که پیام ها و دایرکت های ورودی زیادی دارند برنامه ربات پاسخگویی خودکار به دایرکت اینستاگرام است که AutoResponder for IG – Auto Reply Bot نام دارد.همچنین برنامه های ایستاگرام پیشرفته ای مثل اینستاپرو و همین طور برنامه تردز

ربات پاسخگویی خودکار اینستاگرام

برنامه ربات اینستاگرام

از دیگر مزیت‌ های اینستاگرام این است که شما می‌ توانید مشتریان احتمالی شهر یا محله خود را نیز هدف بگیرید. علاوه بر همه این امکانات بی نظیر، اینستاگرام می تواند به عنوان یک پیام رسان نیز مورد استفاده قرار بگیرد. می توان در اینستاگرام به صورت یک به یک یا به صورت گروهی به گفتگو، ارسال عکس فیلم و … پرداخت.

ربات پاسخگویی خودکار اینستاگرام

 AutoResponder for IG – Auto Reply Bot

 

عنوان یک ربات پاسخگویی خودکار به پیام های اینستاگرام مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری TK Studio ? توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با استفاده از این برنامه می توانید فرمان های متفاوتی برای انواع پیام ها تعریف کنید تا در هنگام دریافت یک پیام برنامه با آنالیز آن، مناسب ترین پاسخ را بفرستد. می توانید پیام ها را از نظر داشتن کلماتی خاص به صورت خودکار بررسی کرده و نسبت به پاسخ یا عدم پاسخ به آن تصمیم گیری کنید.

اندروید ورژن2.0.4

دانلود مستقیم با حجم:9 مگابایت

آیفون

دانلود از اپ استور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه